Nejčastější dotazy

Připravili jsme pro vás seznam odpovědí na nejčastěji kladené otázky, které vám usnadní nakupování na naší stránce. Díky našemu průvodci tak budete mít všechny informace na jednom místě.

VÝBĚR ZBOŽÍ

REGISTRACE A OBJEDNÁVACÍ PROCES

DORUČENÍ
A PLATBA ZBOŽÍ

REKLAMACE
A VRÁCENÍ ZBOŽÍ

VELKOOBCHODNÍ
SPOLUPRÁCE

Výběr zboží

Poradíte mi s výběrem produktů?

Velice rádi vám poradíme při výběru doplňků výživy, progresivních potravin a dalšího fitness sortimentu, který nabízíme na naší stránce. Stačí, když se obrátíte na naše zákaznické centrum telefonicky na čísle 22 888 6543 nebo e-mailem na adrese [email protected]. Rádi vám odpovíme na všechny vaše dotazy. Mnoho informací o produktech najdete i na našem Youtube GymBeam CZ nebo na našem GymBeam blogu.

Kde získám informace o dostupnosti vyprodaných produktů?

Dostupnost produktů, které nejsou aktuálně skladem, vám rádi ověříme na [email protected] nebo telefonicky na naší infolince 22 888 6543.

Co je ,,běžná cena" uváděná u výrobků?

Běžná cena označuje průměrnou peněžní částku, za kterou daný výrobek koupíte na jiných e-shopech. GymBeam vám tak garantuje nejlepší ceny prodeje.

Kde najdu tabulku velikostí?

Rozměry oblečení jsou zpravidla uvedeny v tabulce velikostí v závěru popisu produktu. Pokud jste požadované údaje nenašli, kontaktujte náš zákaznický servis telefonicky na čísle 22 888 6543 nebo e-mailem na adrese [email protected].

Registrace a objednávací proces

Musím se při nákupu zboží registrovat?

Nemusíte, stačí, když vyplníte objednávkový formulář. Je však výhodou mít registrovaný účet, ve kterém můžete sledovat stav vaší objednávky a získáte i další benefity našeho věrnostního programu.

Proč se mi nedaří přihlásit do mého účtu?

Jedním z důvodů může být, že zadáváte špatné heslo nebo jste registrovaný prostřednictvím jiného e-mailu. Pokud se vám nedaří přihlásit k účtu, kontaktujte naši zákaznickou podporu prostřednictvím e-mailu [email protected] nebo telefonicky na naší infolince 22 888 6543.

Je moje objednávka v pořádku, pokud mi nepřišel e-mail o jejím potvrzení?

Po vytvoření objednávky by vám měl přijít e-mail o jejím potvrzení. V případě, že vám tento e-mail nepřišel, zkuste zkontrolovat složku SPAM ve vaší e-mailové schránce. Pokud se ani tam potvrzení o přijetí objednávky nenachází, mohlo dojít k chybě. V tom případě, prosím, kontaktujte naši zákaznickou podporu e-mailem na [email protected] nebo zavolejte na naši infolinku 22 888 6543.

Dá se u vás objednat zboží i telefonicky?

Pokud se vám nedaří vytvořit objednávku na webové stránce www.gymbeam.cz , zavolejte na číslo 22 888 6543 a rádi vám pomůžeme s objednáním zboží telefonicky.

Kde zjistím stav mé objednávky?

Svou objednávku můžete sledovat po přihlášení do vašeho účtu na webové stránce GymBeam. Pokud nemáte vytvořený účet, můžete kontaktovat naši zákaznickou podporu, která vám zprostředkuje informace o vaší objednávce.

Jak mohu zrušit či změnit objednávku?

Změny v objednávkách může provést pouze náš zákaznický servis, proto pokud vám objednané položky nevyhovují, urychleně nás kontaktujte na naší infolince 22 888 6543 nebo nám napište na [email protected] Stejně to platí i pro zrušení objednávky. Pokud je však objednávka již vyexpedována, nelze do ní zasahovat. V případě, že chcete nějaký z produktů vrátit či vyměnit, kontaktujte naši zákaznickou podporu.

Doručení a platba zboží

Kdy obdržím balík?

Balíky odesíláme do 24 hodin od vytvoření objednávky. Naši smluvní přepravci garantují dodání vaší objednávky již druhý den. Během svátků či velkých výprodejů však nemůžeme garantovat odeslání do 24 hodin. Balíky expedujeme v nejbližším možném termínu a následně je v kompetenci přepravní společnosti, v jakém termínu balík o svátcích doručí vzhledem k vytíženosti. Seznam aktuálních přepravců a cen najdete v sekci Doručení a platba.

Doručujete objednávky i o víkendu?

Někteří přepravci vám mohou doručit zásilky i v sobotu. Aktuální seznam přepravců najdete v sekci Doručení a platba.

Jaké jsou možnosti dopravy a doručení zboží? Jaká je cena přepravného?

Seznam aktuálních přepravců a cen najdete v sekci Doručení a platba..

Doručujete zásilky i do jiných zemí než do České republiky?

Objednávky vytvořené na stránce www.gymbeam.cz doručujeme pouze v rámci České republiky. Pokud si přejete doručení do jiné evropské země, můžete si vytvořit objednávku na následujících stránkách:

Kde mohu sledovat svou zásilku?

Po odeslání zásilky z našeho skladu obdržíte informační e-mail s číslem zásilky. Následně můžete sledovat stav vaší zásilky přímo na stránce vybraného přepravce.

Jaké jsou možnosti platby?

Platba na dobírku - Zboží zaplatíte přepravci v hotovosti nebo kartou při převzetí zásilky na vámi uvedené adrese. Poplatek za platbu na dobírku je 25 Kč.

Platba kartou online - Svou objednávku můžete zaplatit kartou, která má povolené platby na internetu. Jde o pohodlný a bezpečný způsob bezhotovostní platby.

Bankovním převodem - Platbu za zboží můžete realizovat i prostřednictvím online bankovnictví. Na vaši e-mailovou adresu zašleme informace potřebné pro uskutečnění platby přes elektronické bankovnictví. Platbu můžete provést do 3 dnů od vystavení objednávky. Nezapomeňte vyplnit všechny potřebné údaje, zejména variabilní symbol, jinak se může proces prodloužit. Zboží vám odešleme až po zaevidování platby na našem účtu.

Dárkovou poukázkou GymBeam - Dárkový poukaz na nákup v e-shopu GymBeam si můžete uplatnit na celý sortiment. Zadejte kód dárkového poukazu do kolonky ,,Použít kupón" v prvním kroku nákupního košíku. Následně vám bude částka dárkového poukazu odečtena z ceny objednávky. V rámci jedné objednávky si můžete uplatnit vždy pouze jeden kupón.

TwistoPay - Přes Twisto nakupujete hned a platíte, až se vám to hodí. Do 30 dní zdarma, později za fér poplatek. Stačí zvolit v e‑shopu Twisto Pay jako platební metodu.

Tyto a další informace najdete i na naší stránce v sekci Doručení a platba..

Jak uplatnit voucher/kupón na slevu?

Kupón či dárkový poukaz můžete uplatnit v pokladně, v 1. kroku nákupního košíku. Ve spodní části, u tlačítka Přejít do pokladny, se nachází okénko, do kterého zadáte číslo vašeho kupónu. Ten nezapomeňte potvrdit tlačítkem Použít kupón. Následně vám systém odečte částku dárkového poukazu z vaší objednávky. V nabídce máme i slevové kupóny od influencerů, které můžete uplatnit na všechny produkty značek GymBeam, Beast Pink, VanaVita a Strix.

Reklamace a vrácení zboží

Kurýr mi přinesl viditelně poškozený balík. Co mám dělat?

V případě, že Vám kurýr přinese poškozený balík, doporučujeme jej nepřebírat a sepsat s ním reklamační protokol. Následně kontaktujte náš zákaznický servis na [email protected] .

V mé objednávce je poškozený produkt/chybí produkt nebo se v ní nachází produkt, který jsem si neobjednal/a. Co mám dělat?

Pokud máte jakýkoliv problém s objednávkou (poškozené zboží, chybějící produkt, zaslané nesprávné zboží), neváhejte se co nejdříve obrátit na náš zákaznický servis. Žádost nám zašlete na e-mail [email protected] s přiloženými fotkami balíčku a jeho obsahu. Vaši žádost budeme řešit během pracovních dnů, a to během několika hodin.

Chci vyměnit zakoupené zboží. Jak mám postupovat?

Výměna zboží není možná. Zboží je možné pouze vrátit a následně si můžete objednat jiné. Vrácení zboží se nevztahuje na dárkové položky. Pro bezplatné vrácení zboží doporučujeme kontaktovat náš zákaznický servis na emailu [email protected]. Nevyhovující zboží od Vás bezplatně vyzvedneme kurýrem. Na email nám proto zašlete číslo objednávky, název zboží, které si přejete vrátit a adresu, na které může kurýr vyzvednout zboží. Po vrácení balíčku bude provedena finanční náhrada na zadaný účet. Nebo ve výjimečných případech, můžete zboží odeslat na vlastní náklady na naši adresu GymBeam, s.r.o., Rastislavova 93, 040 01, Košice. Do obsahu balíku vložte tento formulář. Po převzetí balíku provedeme finanční náhradu. Zboží, prosíme, neposílejte na dobírku, tyto zásilky nebudou převzaty.

Chci vrátit zakoupené zboží. Jak mám postupovat?

Vrácení zboží se nevztahuje na dárkové položky. Pro bezplatné vrácení zboží doporučujeme kontaktovat náš zákaznický servis na emailu [email protected]. Nevyhovující zboží od Vás bezplatně vyzvedneme kurýrem. Na email nám proto zašlete číslo objednávky, název zboží, které si přejete vrátit a adresu, na které může kurýr vyzvednout zboží. Po vrácení balíčku bude provedena finanční náhrada na zadaný účet. Nebo ve výjimečných případech, můžete zboží odeslat na vlastní náklady na naši adresu GymBeam, s.r.o., Rastislavova 93, 040 01, Košice. Do obsahu balíku vložte tento formulář. Po převzetí balíku provedeme finanční náhradu. Zboží, prosíme, neposílejte na dobírku, tyto zásilky nebudou převzaty.

Chci reklamovat zakoupené zboží. Jak mám postupovat?

Pokud chcete produkt z jakéhokoli důvodu reklamovat, zašlete nám na e-mail [email protected] popis reklamace s fotografiemi nevyhovujícího zboží a číslo objednávky, ve které bylo zboží zakoupeno. Následně Vás budou pracovníci zákaznického servisu informovat o dalším postupu. Bližší informace o možnostech a způsobu reklamace najdete na stránce reklamační řád.

Mohu při reklamaci/výměně zboží vrátit pouze část objednávky?

Samozřejmě. Pokud jste si objednali více položek v rámci jedné objednávky, klidně můžete reklamovat nebo vrátit pouze to, co vám nevyhovuje.

Zboží jsem si objednal/a, ale nebylo mi doručeno. Jak postupovat?

Pokud jste objednávku neobdrželi do 3 dnů od jejího vytvoření, neváhejte nás kontaktovat na naší infolince 228 886 543 nebo nám napište na [email protected].

Velkoobchodní spolupráce

Jakým způsobem mohu navázat velkoobchodní spolupráci?

Společnost GymBeam nabízí možnost velkoobchodní spolupráce. Ta vám jako našemu partnerovi zajistí hned několik benefitů včetně zvýhodněné ceny nákupu. Více o výhodách a možnostech velkoobchodní spolupráce se dozvíte na naší stránce v sekci velkoobchod. Pokud máte ohledně velkoobchodní spolupráce ještě více otázek, můžete je směřovat na e-mailovou adresu [email protected] nebo vyplňte B2B formulář na https://gymbeam.cz/b2b/form.