Your company account is blocked and you cannot place orders. If you have questions, please contact your company administrator.

Nejnovější informace ze světa fitness | GymBeam Blog

  1. Výjimečné účinky taurinu pro sportovce, o kterých jste určitě nevěděli

    Výjimečné účinky taurinu pro sportovce, o kterých jste určitě nevěděli

    Znáte taurin jen jako část býčí žlázy či součást energetických nápojů? Přečtěte si článek, ve kterém se dozvíte, proč je taurin důležitou součástí našeho těla a jaké výhody přináší sportovcům. Uvidíte, že budete překvapeni.

  2. Kompletní průvodce přerušovanou hladovkou

    Kompletní průvodce přerušovanou hladovkou

    Přerušovaná hladovka se už déle těší oblibě i ve fitness komunitě. Rozhodli jsme se proto přinést vám informace o tom, co je intermittent fasting, jaké typy IF známe, a které zdravotní výhody od této diety můžete očekávat. Troufáte si na intermittent fasting i vy?


  3. Glutamin je pro sportovce nezbytný

    Glutamin je pro sportovce nezbytný

    Glutamin se jako suplement těší velké oblibě ve fitness komunitě. Je vhodným doplňkem výživy při vysoce intenzivním tréninku a náročném kardiu. Proč je to tak? Jaké účinky poskytuje aminokyselina glutamin vašemu zdraví? Přečtěte si článek a dozvíte se, zda je glutamin nezbytný i pro vás.

  4. Toto se s vámi stane, pokud budete pravidelně dělat můstek

    Toto se s vámi stane, pokud budete pravidelně dělat můstek

    Můstek, anglicky glute bridge, se stal oblíbenou technikou formování krásného kulatého zadku. Věděli jste však, že má i mnoho zdravotních benefitů? Právě kvůli nim byste můstek měli zařadit do svého tréninkového plánu. Co tím získáte?

  5. 20 cviků na záda, které vám pomohou při bolesti zad a páteře

    20 cviků na záda, které vám pomohou při bolesti zad a páteře

    Trápí vás bolavá záda? Přečtěte si 10 tipů, jak pečovat o svou páteř, abyste předešli nepříjemným onemocněním. Vyzkoušejte také 20 nejefektivnějších cviků na spodní, střední a vrchní záda, díky kterým zvítězíte nad bolestí zad jednou provždy.

  6. Posilte střed těla pomocí kruhového tréninku břicha

    Posilte střed těla pomocí kruhového tréninku břicha

    Bohužel, neexistuje žádný magický cvik, který by z vaší postavy ze dne na den vyformoval přesýpací hodiny, nebo vám vykouzlil six-pack. Známe však kombinaci cviků, díky kterým se postupně dopracujete k vytoužené postavě. Samozřejmě spolu s vyváženou stravou a adekvátním kardiem. Nabízíme vám 3 okruhy cviků na střed těla, pomocí kterých dosáhnete užšího pasu, silného jádra a pěkně vyrýsovaného trupu.

Stránka