Nejnovější informace ze světa fitness | GymBeam Blog

  1. A 8 legjobb gyakorlat az izomtömeg formálására

    A 8 legjobb gyakorlat az izomtömeg formálására

    Az ellenállást igénylő edzés a zsírcsökkentés és az izomtömeg formálás szempontjából sokkal fontosabb és hatékonyabb, mint a kardio edzés. 8 alap gyakorlattal készültünk, melyeknek nem szabad hiányozniuk az edzéstervetekből!

  2. 15 nejlepších cviků s pěnovým válcem

    15 nejlepších cviků s pěnovým válcem

    Foam roller nebo pěnový válec je efektivní pomůcka na cvičení. Prohlédněte si 15 top cviků, se kterými si vypracujete dokonalé tělo a posílíte svaly!


  3. Jak zhubnout: Pravda o dietách a nízkém glykemickém indexu

    Jak zhubnout: Pravda o dietách a nízkém glykemickém indexu

    Jak zhubnout? Hubnutí trápí množství lidí a populární diety tomu nijak nepomáhají. Trvají na tom, že potraviny s nízkým glykemickým indexem a nízko-kalorické diety jsou klíčem k hubnutí. Ale je to opravdu tak? Zjistěte, proč přibíráme, jak zhubnout a udržet si hmotnost.

  4. 8 zaručených tipů na rýsování svalové hmoty

    8 zaručených tipů na rýsování svalové hmoty

    I vy toužíte po vyrýsovaných svalech, ale nevíte jak na to? Připravili jsme pro vás 8 tipů, které vás dovedou k vytoužené postavě. Přečtěte si více!

  5. 8 nejlepších cviků na rýsování svalové hmoty

    8 nejlepších cviků na rýsování svalové hmoty

    Odolnostní trénink je pro ztrátu tuku a rýsování svalstva mnohem důležitější a efektivnější než kardio cvičení. Přinášíme vám 8 základních cviků, které by určitě neměly chybět ve vašem tréninkovém plánu!

  6. Pěnový válec nebo foam roller - vše, co by ste o něm měli vědět

    Pěnový válec nebo foam roller - vše, co by ste o něm měli vědět

    Foam roller nebo pěnový válec je skvělou fitness pomůckou, která v sobě ukrývá množství benefitů. Přečtěte si o tom, jak ho správně používat a inspirujte se našimi jednoduchými cviky.