Your company account is blocked and you cannot place orders. If you have questions, please contact your company administrator.

Jak zhubnout

  1. 6 vědecky ověřených způsobů, jak úspěšně zhubnout II.

    6 vědecky ověřených způsobů, jak úspěšně zhubnout II.

    Shodit nadbytečná kila není jednoduché a tipů na efektivní redukci tuku je celá řada. Myslete však na to, že důležité je, aby byla vaše změna dlouhodobě udržitelná. Podívejte se tedy s námi na 6 způsobů podpořených výsledky výzkumů, které vám mohou pomoci na cestě za postavou svých snů.

  2. 6 vědecky ověřených způsobů, jak úspěšně zhubnout I.

    6 vědecky ověřených způsobů, jak úspěšně zhubnout I.

    Pozitivní myšlení, stres, ale i příjem bílkovin či kávy ovlivňují úspěch v hubnutí. Poznejte faktory, které na něj působí a prošly i vědeckým zkoumáním. Změna k lepšímu je lehčí, když víte, jak na to.

  3. Jak posilování podporuje hubnutí?

    Jak posilování podporuje hubnutí?

    Je vaším cílem zhubnout a zbavit se tukových polštářků? V tom případě byste se neměli zaměřit pouze na zdravou stravu, kalorický deficit či kardio cvičení. Měli byste zvážit i často opomíjený silový trénink. Přečtěte si, jak ve skutečnosti posilování podporuje hubnutí. 

  4. Citlivost na inzulín - jak ji zvýšit a předejít inzulínové rezistenci

    Citlivost na inzulín - jak ji zvýšit a předejít inzulínové rezistenci

    Citlivost na inzulín je důležitá pro udržení optimální hladiny cukru v krvi a jeho správné vstřebávání. Poznejte rozdíl mezi inzulínovou rezistencí a citlivostí na inzulín, ale i faktory, které citlivost zhoršují jak ji nejlépe podpořit pro udržení celkového zdraví. 

  5. Spálí ranní kardio trénink více tuku?

    Spálí ranní kardio trénink více tuku?

    Cvičit ráno má hned několik výhod, je však ranní trénink opravdu zázračný i pokud jde o spalování tuků? Poznejte pohled vědců na ranní cvičení, výhody ranního tréninku a nejlepší způsoby kardia, díky kterým se hravě zbavíte přebytečných kalorií.

     

  6. 7 rad jak spálit tělesný tuk bez úbytku svalů

    7 rad jak spálit tělesný tuk bez úbytku svalů

    Chcete se zbavit nadbytečného tuku a zároveň nepřijít o svaly a sílu? Potřebujete mít pod kontrolou příjem tekutin, bílkovin a sacharidů, ale musíte také přizpůsobit svůj tréninkový plán. V článku vám formou 7 nenáročných tipů objasníme souvislost mezi stravou a tréninkem během redukce tělesného tuku.

Stránka