XBEAM

XBEAM je inovativní brand, který vznikl pod taktovkou GymBeamu. Tentokrát je ovšem přizpůsobený na míru všem hráčům e-sports, kteří mají své specifické potřeby. Ti totiž nemusí posouvat své limity v gymu. Jejich hlavním cílem je udržet si maximální soustředěnost, herní výkon a zápal. Všechny produkty proto obsahují široké spektrum aktivních látek, které hráčům pomáhají proměnit finální bitvy ve vítězství. A je úplně jedno, jestli jedou napínavý závod F1, účastní se přestřelky v Call of Duty nebo jsou součástí důležitého souboje v League of Legends.

Zobrazit více

Alfou a omegou gamerských doplňků je funkční složení, které jim pomůže ze sebe dostat to nejlepší při každé hře. Jádro zpravidla tvoří kombinace stimulantů, nootropik a adaptogenů. Často obsahují například populární stimulant kofein, který pomáhá zostřit smysly a zlepšit reakční rychlost, abyste mohli zasadit rozhodující úder svému soupeři. Stejně často se ve složení objevují také populární nootropika. Tyto látky dokážou zlepšit paměť, myšlení a koncentraci, což jsou klíčové vjemy, které rozhodují o vítězi a poraženém. Svou roli mají ovšem i adaptogeny, které pomáhají lépe zvládat stres a zvyšovat odolnost organismu. To může pomoci zachovat si chladnou hlavu a dělat promyšlená rozhodnutí i během vypjatých herních situací. Nezbytnou součástí jsou také další vybrané látky ve složení. Mezi ně patří antioxidanty s potenciálním vlivem na zrak i imunitu, aminokyseliny či vitamíny a minerální látky, které mohou pomoci například snížit únavu a vyčerpání. Objevte sílu energy směsí a dalších funkčních produktů značky XBEAM.

Doplňky značky XBEAM jsou povoleným cheatem, který může hráčům poskytnout konkurenční výhodu a být o krok blíže k vítězství. Z jejich účinků mohou těžit profesionální i rekreační hráči v online prostředí, ale také fanoušci singleplayer her, kteří se chtějí odreagovat po náročném dni a zažít konečně pocit vítězství.

XBEAM brand

zobrazit méně

2 Položek